wtorek, 16 lutego 2016

Hey Everybody!

Witajcie kochani!
Nie wiem, czy ktokolwiek będzie tu zaglądał, ale mówi się trudno.
Może na początek coś o mnie:
Mam na imię Katrin i jestem z województwa kujawko-pomorskiego. Interesuję się tańcem, grafiką komputerową, filmami, pisaniem, czytaniem, muzyką itp. Jestem w pierwszej gimnazjum na profilu media-art. Jeżeli mam być szczera, to wszędzie mnie pełno xd
Ale do rzeczy.
Ten blog będzie...o mnie. O moim życiu problemach, talentach, zainteresowaniach, czasami będą jakieś kody graficzne/porady itp. Ogólnie tutaj będę po prostu ja.
Mam nadzieję, że coś wam się tu spodoba.

Na początek kilka moich celów:

- Nauczę się robić szpagat

- Nauczę się stać na przedramionach

- Pozbędę się depresji

- Bardziej skupię się na moim marzeniach i rozwijaniu talentów

- Schudnę i wyrobię sobie mięśnie brzucha i nóg

- Nauczę się stać (stabilnie) na rękach


Wiem, że to dość dużo, jednak mam nadzieję, że w końcu mi się to uda.
Victoria Justice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz